مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 04:452021-07-01سياسي

کنگره «میراث فرهنگی ایران و اسپانیا» آذرماه برگزار می شود 


کنگره میراث فرهنگی ایران و اسپانیا آذر امسال در اسپانیا برگزار می شود - ، محمد مهدی احمدی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا ضمن حضور در دفتر ریاست دانشکده تاریخ دانشگاه کمپلوتنسه مادرید با میگل لوکه تالابان، رییس این دانشکده دیدار و گفت وگو کرد.

این دیدار در ادامه سلسه جلساتی صورت گرفت که در آن قرار است برای برگزاری کنگره میراث فرهنگی ایران و اسپانیا در آذرماه امسال (1400) برنامه ریزی های لازم صورت بگیرد.

احمدی در سخنانی، با تأکید بر اینکه در دوره مأموریت خود از نزدیک شاهد نزدیکی میان فرهنگ دو ملت ایران و اسپانیا بوده است، گفت: هر دوی این دو ملت تاریخ درخشانی دارند و باید شناخت بیشتری نسبت به همدیگر پیدا کنند.

دلیل برگزاری این کنگره نیز همین آشنایی و معرفی است.

رایزن فرهنگی کشورمان در اسپانیا ادامه داد: ما برای موضوعات محوری قابل ارائه در این کنگره سه عنوان کلی پیشنهاد می دهیم که در زیر مجموعه آن عناوین دیگری با جزییات بیشتر قرار می گیرند.

وی افزود: پیشنهاد ما این است که دو هیأت انتخاب اسپانیایی و ایرانی برای انتخاب مقالات برتر و ارائه در کنفرانس داشته باشیم.

پس از طراحی و انتشار پوستر مربوط به فراخوان مقالات، هر کدام از این هیأت ها کار انتخاب مقاله را برای بخش های پیشنهادی آغاز می کنند و در نهایت برای هر موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره «میراث فرهنگی ایران و اسپانیا» آذرماه برگزار می شود 

کنگره «میراث فرهنگی ایران و اسپانیا» آذرماه برگزار می شود